eVERTHING IS cUTES jUST CLICK THIS PICTURE

Jumaat, 14 Oktober 2011

baby...baby....


tahniah kepada rakan seofis aku, dia baru jer selamat melahirkan seorang baby boy..yang comel sangat. Ramai juga sekeliling aku yang dapat baby boy...sebelum nie pun ada seorang kawan baik aku masa di upm, dia pun melahirkan baby boy.

cuma....aku jer tak lah bila baru ada rezeki ada baby nie, teringin juga ada baby. tak kesah lah boy ke girl asalkan ada juga baby.

mesti seronok kan? macam-macam aku teringin beli, tambahan plak banyak barang baby yang comei-comei.

siapa leh tolong aku, macamana nak dapat baby cepat? macam-macam aku try makan dan tak makan, sampai badan aku naik dengan cepat. mana taknya minum susu untuk orang pregnant setiap pagi, mau x naik.berkotak-kotak dah aku makan.

berurut pun dah, suruh nenek jer, hehehe...dia bidan urut kampung. katanya rahim aku terbalik dan dah betulkan. tengoklah selepas ini, kalau tak ada juga rezeki, nampaknya kena lah aku jumpa pakar. mak aku kata awal lagi kahwin (walaupun dah setahun lebih kahwin) tak payah risau dulu.

mana tak risau kawan-kawan aku semua yang dah kawin sekarang dah ada baby dah..semua boy plak tu kecuali kawan aku sue, dia dapat girl, dah besar dah...huhuhuhu..

tak apa lah berdoakan dan usaha lagi, kalau korang ada apa-apa petua kongsi lah yer.

2 comments:

najwa lover =) berkata...

assalamualaikum,
zue. . .sabar =)
ade la hikmah nyerr tu. ..
~

siti_Zueirah berkata...

tu lah najwa...teringin sgt tp lum ada rezeki...sementara nie duk cari peluang nak kumpul harta jer lah....

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my favorite song for this drama..

my favorite japanese drama..with love..