eVERTHING IS cUTES jUST CLICK THIS PICTURE

Jumaat, 21 Oktober 2011

Betul ke nie? upt (-ve) ker (+ve)


Salam semua, pening2...aku jadi konfius plak, negative ke positif nie sebab macam gambar di atas nie, satu terang satu kabur. nie kan gambar sebenar tau, malas aku nak tangkap. tapi sama jer yang aku buat macam kat atas nie.

nie kira positif ke negatif? kalau baca kotak tu kata positif tapi aku pernah macam nie masa sebelum puasa hari tu, tapi tak gak hamil. kali nie aku pelik sebab dah dua hari try masih jugak macam tu satu terang satu samar.

dah jumpa doktor dah semalam, sebab awal pergi nak tau (-ve) atau (+ve)...hehehehe....tp doktor kata negative. disebabkan dah selalu macam tu aku dah boleh terima, tak sedih-sedih.

so pagi tadi try, tngok ada gak line yang sama. mungkin hormon tak kuat kot tu asyik samar2 jer...

ada aku terbaca satu blog nie, dia second baby, macam kes aku gak nie, tapi cara dia, tiap-tiap hari dia buat test upt tu sampai warna tu terang dua-dua line...gambar atas nie dia punya lah mula-mula...hehehe..

aku kalau boleh nak cuba macam tu setiap hari buat tapi membazirlah plak...betul tak?

buat masa sekarang aku kena jaga makan, tapi nak ambil tahu dari siapa apa tak boleh apa boleh makan nie? mak aku dengan mak mentua aku dua-dua kuat, semua boleh makan. macam aku, aku rasa tak kuat sebab sebelum nie aku makan durian pun kejap jer 2, 3 hari gi jamban.

so kena kawal makan, aku harap kali nie kuatlah (kalau betul (+ve)), lagi pun aku dah berurut dengan nenek.nenek kata lepas nie mungkin leh jadi sebab sebelum nie rahim aku tersengit atau kata lain terbalik.....

apa-apa pun korang doakan kat aku nie......sayang korang...

5 comments:

fitt1 berkata...

bd bape ari lmbt period zu??? ko wat test 2 pg2 ke time 1st urine masa bgn pg??? mudah2 an +ve la kn...kadang mmg lambat detek. insyallah ade rezeki nnt ade la 2...sabar yer

siti_Zueirah berkata...

fida...alhamdulilah...aku cek pg2 tp jumpa doktor tu ptg2 pas koje...lg pun ms tu baru 6 minggu..aku yer mmg lmbt sikit nk detect...pastu aku cek semggu lg dh mula pekat dh..alhamdulilah dh 2 bln skrg..tp aku lum scan lg untuk betul2 preggy atau x...huhuhu..ko jgn bg tau sape2 lg tau..org yg bc blog aku jer tau aku dh preggy sbb aku awal lg lum jumpa doktor tu cek smua..doktor kata tunggu sbln lg baru cek lg...

Tanpa Nama berkata...

Line yg mcm tu yg buat kita confs kan..g jumpa doc..doc ckp negative..scan kosong je...hampa..

Nad berkata...

Saya pun sama camni...

Unknown berkata...

Sabarla ye..InsyaAllah ada rezki nnti.saya masa buln pertama bgtu juga..tp scan kantung xde ape2..lusanya period

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my favorite song for this drama..

my favorite japanese drama..with love..