eVERTHING IS cUTES jUST CLICK THIS PICTURE

Sabtu, 20 Ogos 2011

kerana ia tersebar

hmm...kalau korang perasan banyak cerita aku dalam blog nie aku dah delete sebab, aku risau kalau ada yang tidak sesuai diletak, terutama gambar2 ku, so semua aku delete, hihihihihi

mood nak menulis blog, tak ada lagi, aku sendiri tak tahu nak cerita apa, tu yang kebanyakan luahan perasan jer aku tulis.

lagi seminggu lebih kita akan menyambut raya aidilfitri, aku belum lagi shoping raya, belum gaji lagi, hhihihi...so baju yang memang dah lama aku siap tempah dan beli, aku tambahkan manik, jadilah nak mencantikkan baju tu, nie pertama kali aku buat, saje jer mengisi masa lapang.

2 pasang jer, satu pasang kain hantaran aku kahwin aritu satu lagi aku beli siap, teringin sangat pakai cotton, akhirnya aku beli, tapi bukan yang mahal punya tu..english style....rasa tak berbaloi plak beli, dah lah jarang baik aku beli yang biasa jer.

ok lah aku nak sambung blogging dan pastu nak sambung jahit manik plak.

bye-bye kawan-kawanku.....

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my favorite song for this drama..

my favorite japanese drama..with love..