eVERTHING IS cUTES jUST CLICK THIS PICTURE

Khamis, 20 Januari 2011

Permulaan Herbalife


hai semua, seingat aku mula-mula aku minum nie tahun lepas awal tahun, tapi sekejap jer lepas tu aku berhenti sebab malas nak minum dah, nasib baik nutrisi herbalife nie tak buat badan aku macam yoyo, masa tu mahu turun dalam 4kg. tahun nie berat tu masih maintain.


Disebabkan aku nak bersanding aku sambung balik minum shack aku yang tak habis tahun lepas dalam separuh. hihihihihi..so, aku sambung minum Herbalife nie balik, dah 3 minggu aku minum dah mula turun sikit dalam 2 kg. cepat plak habis.


nak order lagi dekat kakak kat ofis aku nak sampai target aku. Herbalife nie sejenis nutrisi, aku hanya minum waktu pagi jer ganti sarapan. cuba kalau aku inum 2 kali sehari mau turun banyak kan?....so korang yang agak berisi nak turunkan berat leh lah cuba yer...semoga berjaya.

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my favorite song for this drama..

my favorite japanese drama..with love..