eVERTHING IS cUTES jUST CLICK THIS PICTURE

Isnin, 3 Mei 2010

laksa kelantan..



hai semua..hari ini saya cuti, saja ambil cuti nak rehat-rehat jer, pastu entah macamana teringin hendak cuba masak laksa kelantan. pertama kali plak tu cuba, memang pakai buat jer, lebih mudah sikit dari laksa utara sebab guna ikan tongkol..alhamdulilah ok gak rasanye, tapi kalau makan laksa kelantan nie cepat rasa kenyang sebab lemak kan..yum-yum..tetapi aku larat makan dua mangkuk jer..malam nanti aku sambung lagi semangkuk..hehehehe..sedap tau, biasalah kalau pertama kali buat ia akan menjadi seperti kedai punya. lain kali buat tak tau lah dapat rasa macam ini atau tak...hehehe..selamat memcuba yer. saya suka masak makanan yang saya suka makan jer..ok lah, nanti ada lagi masakan terbaru saya cerita lagi yer..

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my favorite song for this drama..

my favorite japanese drama..with love..