eVERTHING IS cUTES jUST CLICK THIS PICTURE

Khamis, 13 Mei 2010

Kek batik ku..



hai semua, hari ini aku telah siap kek yang telah dibekukan untuk di bawa ke pejabat...alhamdulilah sedap juga tapi biskut terlalu hancur plak tu yg rupa kurang cantik...ok lah juga sebab semua mahu makan, dekat rumah jer tak tahu bila akan habis sebab kat rumah makan manis nie kurang. nasib baik ada budak kecik dekat rumah untuk bagi habis...hehehehe..aku pun kurang makan manis nie, sikit-sikit boleh lah kalau tak muak...hihihi..akan datang tak tahu lagi apa yang aku mahu cuba...takat nie semua makan yang aku kurang makan tetapi agak popular sekarang...ok papai..tunggu masakan yang akan datang...

2 comments:

SueZ berkata...

tak htr kt aku pun...aku msti hbs kn klu ko msk

siti_zue berkata...

hihihihi....aku bw ofis jer...senang, ko jauh sgt...hihihihi

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my favorite song for this drama..

my favorite japanese drama..with love..